Selam kızlar
anneme kışlık pardösü diktiğimi uzun zaman önce paylaşmıştım aslında ama annemin
 hastanede 10 gün yatması beni hem moral hem fiziksel olarak epey yordu o sebeple tamamlamam uzun zaman aldı.Ama nihayet bitti.
sevgili Aysel Melike'ye astarlamasını anlatacağım diye söz vermiştim :(
ama o kadar sıkışık zamanda diktim ki fotoğraf çekmem mümkün olmadı.
çok üzgünüm arkadaşım yaa :((


annem kollarını manşetli istedi bende öyle diktim
manto cebi dikimini buradaki postumda anlatmıştım bakmak isteyen buyursun
arkasına da A pile yaptım
bilgisayarımız da bozuldu şu an tamirde,
şimdi arkadaşın bilgisayarından yayın giriyorum
o sebeple blogtanda uzak kaldım umarım bir an önce tamir olur da
daha sık takipte olurum..
şimdi..hoş kalın hoşça kalın.. :)


8 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????


  1. Feliz ano novo!
    Seguimos nossa caminhada na construção de um mundo mais justo, fraterno, humano, harmonioso e de doação.
    Todos somos promotores da Paz...que começa em nossos corações e se estende a tudo que nos rodeia!!!
    Obrigada por fazer parte da minha história de vida!
    UM ABENÇOADO 2016!!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok şık ve guzel olmus esmacım.anneciğin mutlu sağlıklı günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  3. anneciğine çok geçmiş olsun.eline emeğine sağlık pardösü süper olmuş.anneciğin sağlıklı günlerde giysin:)

    YanıtlaSil
  4. Anneciğin güzel günler de kullansın canım. Sıcacık ne güzel . Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Hadi gözünaydın canım kesimi sonuçlandırmışın çokda şık olmuş anneciğin sağlıcakla giysin pc. bozulması ne zor birşey sanki hayat duruyor değilmi inşallah kısa zamanda kavuşursun.

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok şık olmuş ☺

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski