selam kızlar 
uzun zamandır dikiş dikimlerim epey yavaşladı
kızıma 23 nisan kıyafeti arama,ponpon yapma, proje ödevimiz
ve 1ay kadar sonra olacak olan kermes çalışmaları olunca e birde ev işleri tabi
dikişe pek zaman ayıramadım

bu elbiseye uzun zaman önce başlamış ve bir çok aksilikten dolayı bitirememiştim
kısmet bugüne imiş

model: burda dergisi ekim 2011 120 nolu elbise..
 bu elbisenin kalıbını sevdim prova çıkarmadan cuk oldu çok şükür
sevgili aysel hanın seve seve giyer umarım..
sevgiyle kalın
artık buralardayım nasipse inşaallah..

7 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Ellerine sağlık, yine döktürmüşsün hünerlerini...

    YanıtlaSil
  2. Harika..Güle güle giysin sahibi

    YanıtlaSil
  3. çok şık gözüküyor ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, özledik seni :)

    YanıtlaSil
  5. Çok beğendim, çok güzel olmuş, kol boyu, yakası herşeyiyleçok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Sahibi güle gülekullansın

    YanıtlaSil
  6. tatlım çok güzel, ellerine sağlık çok hoş bir elbiseymiş sahibi güle güle kullansın Allaha emanet ol bitanem öptümm:)

    YanıtlaSil
  7. Elbiseye bayıldım.Ellerine sağlık.Ben de bu sene dikiş kursuna başladım. Hayalimdeki kıyafetleri kendi ellerimle dikmeyi seviyorum. Takibe aldım sizi.Ben de beklerim inşaallah...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski