selam kızlar
sevgili yeğenim eminenin doğum günüydü 25 temmuzda
ama maalaesef ben çok hastalandım ve kutlayamadım
daha yeni yeni kendime gelmekteyim
enfeksiyon kapmışım nası kapmışsam işte 3gün yatırdı beni şimdi yavaş yavaş 
düzelmeye başladım ama halsizliğim çok yüksek 
en çok üzüldüğüm konuda bir sürü siparişim vardı bayram için çoğunu dikemicek olmak üzüyor beni
ama sağlık işte..olmayınca olmuyor..
işte yeğenimde arada kaynadı bu arada..
daha dün gibi aklımda küçücük olduğun günler..
attığın çığlıklar hala aklımda :))
şimdi kocaman fıstık gibi bi kız oldun
Mevlam nazarlardan korusun
seni seviyorum eminem :)
iyiki doğdun,iyiki varsın..
tatlı prensesimmm..
çok öpüyorum seni...



13 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Sana çok büyük geçmiş olsun canım, ayrıca yiğeninde doğum günü kutlu olsun nice uzun vede güzel günleri olur inşallah...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canım teyzoşum bende seni çook seviyorum çook teşekkür ederim çook mutlu oldum sanada çook çook çook geçmiş olsun inş bir an önce iyileşirsin bayramda görüşmek üzere öpüyorum seni ve eslemciği <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni çok öpüyorum canım benim,görüşmek üzere inşaalah
      bitanem nice senelere..:))

      Sil
  3. Rabbim daha nice hayırlı yaşlar nasip etsin İnşallah :) Elbisesini siz mi diktiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım..
      üzerindeki etek bluz eteğini ben diktim bluz lcw'den
      eteğine bakmak istersen linki
      http://benimisimdikis.blogspot.com/2013/06/kat-kat-etek-ve-yapls.html

      sevgiler..

      Sil
  4. Size gecmis olsun , dogum gunü kızının da bahtı açık olsun , selamlar

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. Onun da daha nice güzel yılları olsun...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun .Doğum günü kızının da bahtı açık olsun..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun
    Sağlığına bak boşver dikişi falan her yerde var bu salgın çünkü
    Sevgiyle sağlıcakla

    YanıtlaSil
  8. Allah beterinden korusun canm ... Çok güzel bir kız maşaallah

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski