selam canlar
bugün arkadaşımın kızının montunun fermuarı bozulmuş 
bana getirdi bende 
fermuarı değiştiriken fotoladım dikim aşamalarını sizinle paylaşım dedim  
foto ile ne kadar anlatılırsa 
okadar anlatmaya çalışıcam inşaallah..

tabi ilk önce eski fermuarı söküyoruz

işte tamamen sökülmüş hali
 foto da görüldüğü üzre yeni fermuarı iğneledim,
iğnelemiş olduğum yere makina geçtim..
 fermuarı her iki tarafa da diktim şimdi astarı kapamasını yapıcam
 bu işlem için kolun altından astarı söktüm ve ordan diktiğim fermuarı ve astarı ters çevirdim ki temiz dikiş yapabileyim
burda astar ve fermuarı iğneledim ve baştan sona makina geçtim
sonra eski haline döndürdüm,işte temizlenmiş hali..
sonra fermuar kenarına yarım cm den de az dikiş geçtim ki kumaşa takılmasın
son olarak söktüğüm astarı gizli dikiş ile elimle diktim
işte bitti
tamirlenen montunu güle güle giysin küçük kız..
inşaallah anlatabilmişimdir..
sevgilerle..

12 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Gayet güzel anlatmışın..eslem hanım dikişin size ekonomik yönden katkısı var mı ben iyice öğrenip evde dışarıya dikiş dikmek istiyorum da..iyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elhamdülillah var canım,
      dışardaki terzilerden daha uygun dikiyorum ozaman talep daha fazla oluyor,
      kendini geliştirirsen niye olmasın cnm inşallah sana da nasip olur,
      ben hala dikiş kursuna gidiyorum maksat müşterilerime en iyisini sunmak..
      sevgilerle..

      Sil
  2. çok güzel anlatım olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Küçücük montla daha zor olmuştur. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım küçük şeyler biraz daha zor oluo,çok sağolasın :)

      Sil
  4. tanıştığıma memnun oldum.
    elleri,ne sağlık takibe aldım banda beklerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok memnun oldum canım seni zevkle takip edicem :)

      Sil
  5. Esmacım merhaba benn geldim..Maşallah bu ne marifet..Seni keyifle takipteyim haberin osun..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinn canım :)
      aynen bende senin güzel paylaşımlarını takipteyim,sevgiler tatlım :)

      Sil
  6. wayyyy uzatın elinizi öpücem, acayip ustalık gerektiren bir iş olmuş bu, hayranlıkla inceledim inanın.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski