Selam kızlar uzun süredir yokum ama bu yokluk benden kaynaklı değil bu 
bilgisayarsızlıktan desem doğru olacak sanırım
bizim leptobumuz bozuldu ve tamir edilemedi hala bir ümit başka tamircilerde gezip duruyor
umarım düzelir de bizi yeni bir masrafın içine sürüklemez..
neyse gelelim kızıma diktiğim tavşanlı kloş eteğine
bu eteği kendime diktiğim kloş etekle takım yaptım
inşaallah beraber giyineceğiz tatlı kızımla :)
 onun ki çok ciddi olmasın diye üzerine tavşan,altına da çim diktim :)
alttaki resimde de üzerinde eteğimiz :)
pek mahçup pek utangacız :)
canım kızım Allah başarılarını daim kılsın..
bizi çok mutlu ettin..
sevgili sınıf öğretmenimiz Hamide Karasu hanım efendiye
 katkılarında dolayı teşekkürlerimi iletiyorum,bizim okulda kalıcı olmadığını öğrendik çok üzüntülüyüz ama nasip kısmet işte..yapacak bir şey yok!
gideceği okuldaki öğrenciler çok şanslı..
elime bilgisayar geçtiği sürece buralarda olucam kızlar
şimdilik hoşça kalın..

10 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. ayy etek harika olmuş bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Cok tatli olmus bu etek tatli yanaklarindan op benim icin bu cici kizin.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ay o cimlerden bendede varrr, gorunce ne sevindim:)) Niyeyse artik:))
    Eslem'in basarilari daim olsun, sizinde gururunuz tabiki...

    YanıtlaSil
  4. Esma'cığım yine döktürmüşün prensesin eteği çok cici iyi günlerde giysin ,başarısını da kutlarım maşallah ona.

    YanıtlaSil
  5. Hamide hocam benim ilkokulda hocamdı gümüşyakadan en sevdiği öğrencisi erkutum ben kendisine sonra ulaşamadım hiç gelmedi bana ulaşabilir mi mümkünse kendisini çok özledim :’)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamide hanımın numarası var bende dikisdikmekbenimisim@gmail.com benim mailim buraya mail atın isterseniz size telefon numarasını yazarım

      Sil
  6. Hamide hocam bana ulaşın lütfen gümüşyakadan erkut öğrenciniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski