Kayıtlar

Mart, 2015 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

BURDA DERGİSİ MAYIS 2015 ÖNİZLEMESİ

Resim
Burda dergisi mayıs 2015 sayısınının önizlemesini yayınlamış hanımlar bende sizinle paylaşıyorum bu gri ceket çok güzel bunu uzatıp pardesüye uyarlayabilirim :)

KALPLİ PENYE VE ÇİÇEKLİ ETEK KOMBİNİ :)

Resim
Selam kızlar  kızımın arkadaşı Yaprak için diktiğim etekten Esleme de diktim üzerine düz beyaz penye olsun dedim   onuda diktim kombin yaptım.  penyesinin ortasına yapışkan taşlar ile kalp yaptım  kızım bu kombini çok sevdi bugün okula giderken giyindi :) kumaşlarımız baykumaş.com dan çiçekli viskon da penyesi de mükemmel. bu aradabaykumaş demişken siteye yeni yazlık kumaşlar yüklemiş onlarıda paylaşayım  yakından bakmak ve satın almak için lütfenBAYKUMAŞ.COM'a buyrun. bir hatırlatma daha yapim
SİZDEN GELENLER yayınlarım için
dikisdikmekbenimisim@gmail.com'a mail atabilir
veya facebook sayfama foto larınızı yollayabilirsiniz.
şimdilik hoşçakalınnn...

YAPRAK İÇİN SEVİMLİ ETEK :)

Resim
Selam hanımlar  Kırklareliden Tekirdağa taşındıktan sonra Eslem ilk zamanlar sınıfta biraz zorlandı zaten çok girişken olmayan kızım bir süre içine kapanmıştı bu duruma çok üzülsemde ona belli etmiyordum,taaki sınıfta yaprak ile iyi bir arkadaşlık kurana kadar (maaşallah deyim de nazar değmesin) geçtiğimiz günlerde Yaprakçığın doğum günü vardı ama ben yatak döşek hasta yatınca doğum günü hediyesi gecikti biraz,

 bu sevimli eteği onun için diktim,kumaşımBaykumaş'tan

Yaprak ismi gibi narin kibar ve sevimli bir kız  bu eteği umarım çok beğenir, Eslemede aynısından dikicem beraber giyicekler inşaallah :) şimdilik hoşça kalın,sevgi ile kalın.. bu harika kumaş için Baykumaş'a teşekkürler

YENİ KUMAŞLAR YÜKLENDİ

Resim
Evet hanımlarbaykumaş.com'a yeni kumaşlar yüklenmiş ve bu yeni güzellikler baharlık yazlık parçalar incelemenizi öneririm baykumaş.com

BAYKUMAŞ.COM'UN YENİ VE SÜPER KUMAŞLARI

Resim
Selam kızlar bu postu hasta yatağımdan yazıyorum çok hassas bir bünyem var çok çabuk hastalanıyorum bu sefer ateşimde yükseldi. Başımda bir ağırlık taşıyor gibiyim çok zor gerçekten yatmaktan sırtım ağrıyor ama ayakta da duramıyorum, neyse inşaallah bir an önce iyileşip sahalara dönerim diye dua ediyorum,sizde dua edin olur mu? Baykumaş.com yine harika kumaşlar yüklemiş sitesine sizinle paylaşmadan edemedim ben herzaman ki gibi bayıldım kumaşlara Kumaşları incelemek ve yakından incelemek için buyrun; baykumaş.com 'a tek tek link veremediğim için üzgünüm hanımlar hastalığımdan dolayı, lütfen mazur görün :( sevgi ve sağlıkla kalın..

DERİ GÖRÜNÜMLÜ TAYT

Resim
Selam hanımlar bugün biraz dikiş diktim ilk işim bu oldu.
Kumaş deri görünümlü elastan bir penye çok ta büyük değildi en uygunu tayt olur diye düşündüm  bende zayıfım ama mankenim kadar değil ona biraz bol geldi taytım :) bir tane de spor bluz diktim ama onu daha sonra yayınlayacağım inşallah
tekrar görüşmek üzere  sevgi ile kalın..

Bloggerde LİNKWİTHİN yerine ENGAGEYA KULLANIN hem PARA kazanın hem bloğunuza renk katın!!

Resim
Evet hanımlar beyler bloğunuzda linkwithin yerine ENGAGEYA kullanın niye derseniz hem linkwithin yaptığı benzer yazılar eklentisi görevini sunuyor hemde sponsor reklamları sayesinde para kazandırıyor,yani alttaki görsellerden bir tanesi sponsor reklam oluyor,bloğundan az uz birşeyler kazanmak bir çok kişinin hayalidir, diye düşündüm ve sizinle bu konuyu paylaşmak istedim. ENGAGEYA giriş yapıp istediğiniz widget (kare,dikdötgen,yuvarlak veya slayt gösterisi) tarzında oluşturup sitenize ekleyin. ben sevdim umarım sizde seversiniz.. sevgiler...

CREAZİON ELİŞİ PATRONLU DİKİŞ DERGİSİ 19.SAYISI ÇIKMIŞ

Resim
CREAZİON ELİŞİ PATRONLU DİKİŞ DERGİSİ 19.SAYISI ÇIKMIŞ MODELLER ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR

BLOGLARA NELER OLUYOR ????

Resim
Selam kızlar uzun zamandır sizede sormak istediğim bir soru bu bilmiyorum siz karşılaşıyormusunuz? bir süredir takip ettiğim bloglar bir bakıyorum isim değiştirmiş,sadece isim değiştirmekle kalmamış eski blog tamamen yok olmuş ve  film izleme bloğu haline gelmiş en son gördüğüm azeri dikiş severin bloğu bakın ne hale gelmiş şimdi anlamadığım konu şu -blogger arkadaşlarımız bloglarını kendileri mi satıyorlar  yoksa bloglar ele mi geçiriliyor? sebebini gerçekten çok merak ediyorum.

BU KUMAŞLARA BAHAR GELDİ..

Resim
Cıvıl cıvıl rengarenk kumaşlar tabikibaykumaş'tan hem baharı hem renkli kumaşları özlemişim valla içim açıldı şu güzelliklere bakın e tabi bu kumaşlara yakından göz atmak ve satın almak için  buyrun BAYKUMAŞ'a

ANNE YELEĞİ..

Resim
Anneciğime yelek diktim delikli triko kumaştan,kenarlarına ince penye kumaştan biye geçtim delikli olması sebebi ile biraz canımı sıkan bir kumaş oldu kendileri makine dikişi  boşluğa denk gelince kaydı filan ama çok ta kötü olmadı mankenim 36 beden oluca ona biraz çuval gibi geldi ama neyyse ne giyse yakışır mankenime :))  annecim güle güle kullansın inşaallah
sevgiyle kalın canlar..

BAYKUMAŞ HARİKA KUMAŞLARI ART ARDA YÜKLEMEYE DEVAM EDİYOR..

Resim
Baykumaş.com'da kumaşlar art arda yüklenmeye devam ediyor  her zaman ki gibi harika gözüküyorlar.. sizde bu fırsatı kaçırmayın hanımlar kumaşlar hakkında ayrıntılı bilgi ve SATIN ALMAK için BUYRUN
internette kumaşın adresi ; BAYKUMAS.COM

YAZ GELMEDEN KISA KOLLU TİŞÖRT DİKTİM :))))

Resim
Selam kızlar nasılsınız? bana yaz mı geldi ne ? :)) bi ablanın isteği üzerine kısa kollu tişört diktim tabi çok kolay 15dak.da tişörtünüz hazır :)  yakasına overlok çektim ve hemen çevirip diktim  kol ve etek ucunuda iki kere kıvırıp diktim gayet pratik ve kolay oldu.. şimdilik bu kadar yeni dikişlerle buluşmak üzere.. sevgiler..

BAYKUMAŞ'TAN YENİ KUMAŞLAR

Resim
selam hanımlar yine Baykumaş'tan harika kumaşlar ile karşınızdayım..
1 nolu kumaş pamuklu parça penye kumaş..satın almak ve yakından incelemek için BURAYA

2 NOLU KUMAŞ;POLYESTER PARÇA KUMAŞ satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 3 no lu kumaş;kalın triko parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 4 no lu kumaş;kalın parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 5 no lu parça kumaş,kalın parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 6 no lu  kumaş ince triko parça kumaş;satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 7 no lu kumaş; penye parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA 8 nolu kumaş;likralı parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA  9 no lu kumaş;lastikli parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA tıklayınız..
BAYKUMAŞ,KUMAŞIN EN İYİ ADRESİ..

BAYKUMAŞ.COM'A YENİ HARİKA KUMAŞLAR YÜKLENMİŞTİR..

Resim
BAYKUMAŞ.COM'A YENİ HARİKA KUMAŞLAR YÜKLENMİŞTİR.. BİLİYORUM Kİ BU KUMAŞLAR ÇOK ÇABUK BİTECEK ALACAK OLANLAR ACELE ETSİNNNN... http://baykumas.com/