KALPLİ PENYE VE ÇİÇEKLİ ETEK KOMBİNİ :)

Selam kızlar 
kızımın arkadaşı Yaprak için diktiğim etekten Esleme de diktim
üzerine düz beyaz penye olsun dedim  
onuda diktim kombin yaptım.
 penyesinin ortasına yapışkan taşlar ile kalp yaptım
 kızım bu kombini çok sevdi bugün okula giderken giyindi :)
kumaşlarımız baykumaş.com dan çiçekli viskon da penyesi de mükemmel.
bu arada baykumaş demişken siteye yeni yazlık kumaşlar yüklemiş onlarıda paylaşayım 
yakından bakmak ve satın almak için lütfen BAYKUMAŞ.COM'a buyrun.
bir hatırlatma daha yapim
SİZDEN GELENLER yayınlarım için
dikisdikmekbenimisim@gmail.com'a mail atabilir
veya facebook sayfama foto larınızı yollayabilirsiniz.
şimdilik hoşçakalınnn...

YAPRAK İÇİN SEVİMLİ ETEK :)

Selam hanımlar
 Kırklareliden Tekirdağa taşındıktan sonra Eslem ilk zamanlar sınıfta biraz zorlandı zaten çok girişken olmayan kızım bir süre içine kapanmıştı bu duruma çok üzülsemde ona belli etmiyordum,taaki sınıfta yaprak ile iyi bir arkadaşlık kurana kadar
(maaşallah deyim de nazar değmesin)
geçtiğimiz günlerde Yaprakçığın doğum günü vardı ama ben yatak döşek hasta yatınca doğum günü hediyesi gecikti biraz,

 bu sevimli eteği onun için diktim,kumaşım Baykumaş'tan

Yaprak ismi gibi narin kibar ve sevimli bir kız 
bu eteği umarım çok beğenir,
Eslemede aynısından dikicem beraber giyicekler inşaallah :)
şimdilik hoşça kalın,sevgi ile kalın..
bu harika kumaş için Baykumaş'a teşekkürler

BAYKUMAŞ.COM'UN YENİ VE SÜPER KUMAŞLARI

Selam kızlar bu postu hasta yatağımdan yazıyorum
çok hassas bir bünyem var çok çabuk hastalanıyorum bu sefer ateşimde yükseldi.
Başımda bir ağırlık taşıyor gibiyim çok zor gerçekten yatmaktan sırtım ağrıyor ama ayakta da duramıyorum,
neyse inşaallah bir an önce iyileşip sahalara dönerim diye dua ediyorum,sizde dua edin olur mu?
Baykumaş.com yine harika kumaşlar yüklemiş sitesine sizinle paylaşmadan edemedim
ben herzaman ki gibi bayıldım kumaşlara
Kumaşları incelemek ve yakından incelemek için buyrun;
tek tek link veremediğim için üzgünüm hanımlar hastalığımdan dolayı,
lütfen mazur görün :(
sevgi ve sağlıkla kalın..

DERİ GÖRÜNÜMLÜ TAYT

Selam hanımlar bugün biraz dikiş diktim ilk işim bu oldu.
Kumaş deri görünümlü elastan bir penye
çok ta büyük değildi en uygunu tayt olur diye düşündüm
 bende zayıfım ama mankenim kadar değil ona biraz bol geldi taytım :)
bir tane de spor bluz diktim ama onu daha sonra yayınlayacağım inşallah
tekrar görüşmek üzere 
sevgi ile kalın..

Bloggerde LİNKWİTHİN yerine ENGAGEYA KULLANIN hem PARA kazanın hem bloğunuza renk katın!!

Evet hanımlar beyler
bloğunuzda linkwithin yerine
ENGAGEYA kullanın niye derseniz hem linkwithin yaptığı benzer yazılar eklentisi görevini sunuyor hemde sponsor reklamları sayesinde para kazandırıyor,yani alttaki görsellerden bir tanesi sponsor reklam oluyor,bloğundan az uz birşeyler kazanmak bir çok kişinin hayalidir,
diye düşündüm ve sizinle bu konuyu paylaşmak istedim.
ENGAGEYA giriş yapıp istediğiniz widget (kare,dikdötgen,yuvarlak veya slayt gösterisi)
tarzında oluşturup sitenize ekleyin.
ben sevdim umarım sizde seversiniz..
sevgiler...

CREAZİON ELİŞİ PATRONLU DİKİŞ DERGİSİ 19.SAYISI ÇIKMIŞ

CREAZİON ELİŞİ PATRONLU DİKİŞ DERGİSİ 19.SAYISI ÇIKMIŞ
MODELLER ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR


BLOGLARA NELER OLUYOR ????

Selam kızlar uzun zamandır sizede sormak istediğim bir soru bu
bilmiyorum siz karşılaşıyormusunuz?
bir süredir takip ettiğim bloglar bir bakıyorum isim değiştirmiş,sadece isim değiştirmekle kalmamış eski blog tamamen yok olmuş ve 
film izleme bloğu haline gelmiş
şimdi anlamadığım konu şu
-blogger arkadaşlarımız bloglarını kendileri mi satıyorlar 
yoksa bloglar ele mi geçiriliyor?
sebebini gerçekten çok merak ediyorum.

BU KUMAŞLARA BAHAR GELDİ..

Cıvıl cıvıl rengarenk kumaşlar tabiki baykumaş'tan
hem baharı hem renkli kumaşları özlemişim valla içim açıldı şu güzelliklere bakın
e tabi bu kumaşlara yakından göz atmak ve satın almak için 
buyrun BAYKUMAŞ'a

ANNE YELEĞİ..

Anneciğime yelek diktim
delikli triko kumaştan,kenarlarına ince penye kumaştan biye geçtim
delikli olması sebebi ile biraz canımı sıkan bir kumaş oldu kendileri makine dikişi 
boşluğa denk gelince kaydı filan ama çok ta kötü olmadı
mankenim 36 beden oluca ona biraz çuval gibi geldi ama neyyse
ne giyse yakışır mankenime :))
 annecim güle güle kullansın inşaallah

sevgiyle kalın canlar..

BAYKUMAŞ HARİKA KUMAŞLARI ART ARDA YÜKLEMEYE DEVAM EDİYOR..

Baykumaş.com'da kumaşlar art arda yüklenmeye devam ediyor 
her zaman ki gibi harika gözüküyorlar..
sizde bu fırsatı kaçırmayın hanımlar
kumaşlar hakkında ayrıntılı bilgi ve SATIN ALMAK için BUYRUN

internette kumaşın adresi ;

YAZ GELMEDEN KISA KOLLU TİŞÖRT DİKTİM :))))

Selam kızlar nasılsınız?
bana yaz mı geldi ne ? :))
bi ablanın isteği üzerine kısa kollu tişört diktim tabi çok kolay 15dak.da tişörtünüz hazır :)
 yakasına overlok çektim ve hemen çevirip diktim
 kol ve etek ucunuda iki kere kıvırıp diktim
gayet pratik ve kolay oldu..
şimdilik bu kadar yeni dikişlerle buluşmak üzere..
sevgiler..

BAYKUMAŞ'TAN YENİ KUMAŞLAR

selam hanımlar yine Baykumaş'tan harika kumaşlar ile karşınızdayım..

1 nolu kumaş pamuklu parça penye kumaş..satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A196 -  Pamuklu parça penye kumaş

2 NOLU KUMAŞ;POLYESTER PARÇA KUMAŞ satın almak ve yakından incelemek için
A188 -  Polyester parça kumaş
3 no lu kumaş;kalın triko parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A190 -  Kalın triko parça kumaş
4 no lu kumaş;kalın parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A193 -  Kışlık parça kumaş
5 no lu parça kumaş,kalın parça kumaş satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A191 -  Kışlık parça kumaş
6 no lu  kumaş ince triko parça kumaş;satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A187 -  İnce triko parça kumaş
7 no lu kumaş; penye parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A177 -  Penye parça kumaş
8 nolu kumaş;likralı parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA
A179 -  Likralı parça kumaş
 9 no lu kumaş;lastikli parça kumaş,satın almak ve yakından incelemek için BURAYA tıklayınız..
A192 -  Lastikli parça kumaş

BAYKUMAŞ,KUMAŞIN EN İYİ ADRESİ..