Kızlar  BAYKUMAŞ 'ın kumaşları
gerçekten tek kelime ile mükemmel kumaşlar bunların hepsine bayıldımmm
bir kısmı eslem için bir kısmı da benim için
ilk önce kendim için seçtiklerimi sunayım :)
 kumaşın rengi tam olarak çıkmamış,mürdüm reng, dökümlü tam elbiselik bir kumaş,
tek kelime ile harika..!
 buda saks mavisi yine dökümlü etek elbise yapmaya uygun buda benimm :)
buda yine dökümlü koyu lacivert bir kumaş,biraz fazla olsa yazlık pardesü süper olurmuş,
sanırım etek olucak.
 bu parçalarda eslem için hepsi mükemmel penyeler..
 tam yazlık,kızıma bunlarla taytlar,gecelikler,elbiseler dikmek istiyorum
 şu kuşlu olanlara da bittim,gerçekten çok güzeller..
internet üzerinden kumaş alacaksanız kesinlikle tavsiye edeceğim bir satış sitesidir kızlar..
çok teşekkürler BAYKUMAŞ
gerçekten harikasın..
ONLİNE KUMAŞÇINIZ

5 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Bence de. Desenler ve dokular harika. İyi ki hatırlattın, alt kat için perdelik bakayım bari.

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor kumaşlar. Gelir gelmez blogunda gezinmeye başladım. Ne kadar güzel kıyafetler hazırlamışsın. Benim torunum da büyüyor. Büyüdükçe kıyafet ihtiyacı da artıyor. Hazıra para dayanmaz ki... Ona bira kaç kıyafet hazırlayayım dedim. Pek çok fikir aldım senden. En çok da Baykumaş harika. Bir kaç kumaş seçip sipariş vermeyi düşündüm . Sayende çarşılara koşturmayacağım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller iyi günlerde kullanman dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ayy kuşlu olanlara bayıldım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski