selam kızlar 
okullar açıldı tatil bitti bende birikmiş dikişlerime döndüm
tam tempo işe koyuldum e mağlum bayram yaklaşıyor çok çalışmalıyım..

bu tunik yaptığım son işlerden

yakası değişik bir model sahibesi öyle istedi
model ne diye sorarsanız yine uyarlama
reglan kollu bir manto kalıbınının üzerinde oynadım
işte böyle şuan elimde yine bir tunik var önü kısa arkası uzun bir model
yakın zamanda paylaşmak üzere..
sevgilerle..
sevgili kumaşçım BAYKUMAŞ'tan çok memnunum herkese tavsiye ederim
http://baykumas.com/

13 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. Değişik bir modelmis.sahibi güzel günlerde giysin.seninde eline sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Rengini çok sevdim Dikiş de aynı şekilde çok güzel. Sahibesi güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  3. Reglan kol çok dikmek istiyorum bunda çok yakışmış, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem reglan kol dikimi daha kolay kol takma derdi olmuyor tavsiye ederim canım :)
      sevgiler..

      Sil
  4. Değişik bir model olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. renk ve model çok güzel uymuş.ellerinize emeğinize sağlık.sizi yeni keşfettim.bende beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Uzunca, güzel olmuş.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Evet değişik bir model olmuş keyiflen giysin sahibesi.

    YanıtlaSil
  8. MasaAllah cok guzel dikiyosunzz ya ins bende dikerm bigün detaylı anlatmlarnzlaa gelisicz bizde :))) #Nebihan Akça detaylarinixi bkkliorzz;)

    YanıtlaSil
  9. Nebihan Akca gibi detayli anlatiminizi bekliorzz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski