Kayıtlar

Nisan, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

burda dergisi haziran 2013 önizleme

Resim
bakalım nasıl bulucaksınız bu sayıyı arada güzel modeller var  ama onlarıda kendime uydurmam için bayağı bir işlemden geçicek..

astarlı mantoda kol kısaltmanın kolay yolu (resimli anlatım)

Resim
selamün aleyküm canlar nasılsınız bakalım bugün yine resimli anlatımım olucak belki bir çoğunuz bu işlemi biliyorsunuz fakat bilmeyip dikişe yeni başlayan arkadaşlarımıza bi yardımım olsun istedim bu mevsimlik bir trençkot komşumun kolları uzun gelmiş bende kısalttım bilirsiniz trençkotlar ve kısa mantoların astarı taamamen kapalıdır kolu kısaltmak için astarı içinden bi yerden biraz açıp  ordan mantoyu tamamen ters çıkarmalı falan filan aklınızı karıştırmayım ben bu işlemleri uygulamadım kolay yolu seçtim :) oda bu şekilde arkadaşlar hemen fotoğraflarıma geçeyim numaraya göre anlatmaya çalıştım.. 1-ilk işlem omuzları astar omuz işareti ile aynı hizaya iğneliyoruz 2-iğnenin astar içinden görünüşü 3-koltuk altına da aynı işlemi uyguluyoruz

LACİVERT TAM PİLELİ ETEK...

Resim
merhaba kızlar  hayırlı cumalar hepinize bugün kendime dikmiş olduğum pileli etek ile karşınızdayım burada bahsettiğim kombinin eteğini bitirdim şimdi bluzuna başladım ama tatil girdi  bu kombini dikiş kursunda çalışıyorum osebeple az beklicek gelelim eteğimin fotoğraflarına

yeni aldığım kumaşlarım..

Resim
naber kızlar bugün pazara sadece kumaş için gittim alışverişi marketten yapmak daha mantıklı geliyor artık en son pazardan domates aldığımda  yarısının ezilmiş büzülmüş olduğunu görünce akıllandım artık marketten alıyorum pazardan seçmece olursa alırım belki.. nese gelelim kumaşlarıma :) 1 numaradan esleme ve hediyelik çocuk elbisesi düşünüyorum 2 ve 4 numaradan bi arkadaşıma pantolon etek yapıcam 3 numara keten bir kumaş ondan haftaya devamını bulur isem yazlık pardesü düşünüyorum 5 numara da bi müşterime ait kuyruklu etek olucak.. hadi kalın sağlıcakla...

canım kızımın doğum günü bugün.... :))))))

Resim
benim bitanecik canım kızım iyiki varsın iyiki doğdun  baban ve ben seni çok ama çok seviyoruz

seni bize bağışlayan Rabbime şükürler olsun..

korsajlı tek pile etek (sipariş)

Resim
selam kızlar

bugün dikmiş olduğum

diğer eteği paylaşıyorum

bu etekte korsajlı ve ağ pile..









düz dar etek.. sipariş..

Resim
selam canlar nasılsınız.. bugün sipariş olan bi müşterimin eteğini bitirdim çok şükür  aynı abla bi etek daha diktiriyor bana oda bitmek üzere yarın paylaşırım nasipse inşaallah

kolay bir model beni çok yormadı :) bugün kısa bir post ile size merhaba demiş oldum  hadi kalın sağlıcakla..

philips mi? braun mu? kızlar fikrinize ihtiyacım var....!

Resim
selam kızlar nasılsınız? bugün sizden yardım istiyorum eski kullandığım ürün çok eskidiği için yakın zamanda epilasyon aleti almak istiyorum ama kararsızım philips mi?  braun mu?
hangisi daha iyi
bayağı bir araştırma yapmış olsamda ürünlerin altındaki yorumların gerçek olmadığı düşüncesine vararak sizden yardım istemeye karar verdim kullanıp memnun kaldığınız bir ürün var ise ne olur paylaşın benimle fikirleriniz çok ama  çok mühimmm....!
hangi ürünün kullanıp memnun kalanı çok ise onu alıcam sanırım..
yorumlarınızı bekliyorummmmm...
yazımın üzerindeki anketime katılırmısınız ????????

dikmeye başladığım etek-bluz

Resim
selam kızlar yeşil kumaştan diktiğim elbise bitti üzerine bir iki süsleme yapıcam sonra sizinle paylaşıcam nasipse şimdi etek bluz dikmeye karar verdim modelim bu,  burda  dergisi şubat 2013 sayısı model no etek:133
bluz: 135 etek kumaşım lacivert bluz içinde rengi beyaz veya kırık beyaz olarak düşünüyorum daha almadım kumaşını inşaallah güzel bir kumaş bulabilirim perşembe günü eteğin kalıbını çıkardım inşaallah kısmetse yarın biçiçem.. hadi kalın sağlıcakla.. :)

anne tişörtünden kız çocuğuna tunik

Resim
merhaba hanımlar bugün bana küçük gelen bir tişörtümü değerlendirdim kızıma tayt ile giyebileceği bir tunik yaptım benim beden zaten küçük o sebeple pek zorlanmadım

tam pileli etek..

Resim
selam kızlar nasılsınız görüşmeyeli.. ben bu aralar yine çok yoğunum çok şükür:) bi etek daha diktim sahibesi güle güle giysin inşaallah bi fırsatını bulursam aynısından kendime de dikicem  bakalım kısmet ne zaman...

çanakkale geçilmez...!

Resim
çanakkale geçilmez ..! ne kadar doğru bir sözmüş bu gezi ile daha iyi anladım sanırım...ecdadımız bu vatan için ne savaşlar vermiş,attığım her adımımın altında bir şehitin olduğunu bilerek yürümek tüylerimi diken diken etti..         çok anlamlı ve güzel bir gezi idi bu geziyi düzenleyen aracı olan herkesten Allah razı olsun..

Ç anakkale tabiî güzelliklerle, târihî zenginliklerin kucaklaştığı bir ildir. Her köşesi târih doludur. Arkeolojik eserlerin yanında, yemyeşil tepeler, masmavi bir deniz ve tertemiz sahilleri ile turizme çok müsaittir.