Kayıtlar

Şubat, 2013 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

burda dergisi nisan / 2013 ön izlemesi

Resim
bu sayı benim için tam bir fiyasko  nerdeyse bana uyacak hiç kıyafet yok bakalım sizce nasıl...

mim-3

selam kızlar buara mimlerim üst üste maaşallah :) şimdide sevgili blogdaşımız  bir fistanbol masalı beni mimlemiş kendisine çoook teşekkür eder güzel sorularına geçerim..
* Bir programın yok ve evdesin, nasıl uyanır neler yaparsın?
-bi kere çok geç uyanırım kesin :) işim filan yoksa nette takılırım ama maalesef öle zamanım pek olmuyor ..
*Asla tercih etmem, giymem dediğin renk ve kıyafet?
-ay öle bişey ki nezaman bir renge kıyafete ıyyk desem sonra aynı model ve rengi kullanıyorum,o yüzden büyük konuşmayım diyorum aslında :)
*Dört harfli olan çok şey ifade eden 'Para' senin için ne ifade ediyor?
-derim ki ALLAH az verip aratmasın çok verip azdırmasın..
hayatamızın önemli bir parçası mecburen para..!
*İlerde hayal ettiğin sen ne yapıyor olacak?
-belki hayalini kurduğum  butiğim olur,kısmet...
*Hakiki dostluk kaldı mı yoksa sadece menfaat üzerine kurulu bir alışkanlık mı?
-of çok derin bir soru bu..bazen diyosun tam dostumu buldum bir bakıyorsun güvendiğin dağlara kar yağmış..sanıyorum menfaa…

mim -2-

Resim
öncelikle sevgili blogdaşım meryeme çok teşekkür ediyorum beni mimlemiş sağolsun bu ikinci mimim 3.cüsü de sırada bekliyor :) onada sıra gelicek inşaallah.. bu mim benim önceki mimin aynısı fakat soruları farklı şartlarımız bunlar;

sevgili eşimin kazağı

Resim
selam millet nasılsınız bakalım ben iyim elhamdülillah dikişler son sürat devam Allah'ın izniyle.. eşime almış olduğum kumaşlardan ilk olarak bir kazak diktim süveter de yolda :) bakın bakalım nasıl olmuş..

burda dergisi 06/2008 124 nolu model

Resim
selam kızlar nasılsınız bakalım kendime hem rahat ediceğim hemde şık birşey olsun dediğim bir model arıyor idim bu modeli buldum ve  diktim hakikaten kumaşı çok yumuşak ve hafif kollarına etek kısmına ve boynuna dikiş kursunda reçme geçtim of bayılıyorum şu reçme makinasına inşaallah bir gün benimde olur :) hasılı her güne giyebileceğim rahat bir penyem  olmuş oldu.. hadi kalın sağlıcakla.. :))

kolay manto cebi dikimi

Resim
selam kızlar çok vaktim yok size hemen fotolar ile anlatıcam zaten kolay bir cep  işlemler foto sıralamasına göre yapılacak

plastik ayakkabılığıma örtü diktim

Resim
selam millet ben geldim bu ayakkabılık açık olunca ve içeride duruyor ise hiç hoş bi görüntü olmuyor bende sevimli bi hava katmak istedim ve karanlık görüntüden kurtulmuş oldum

yeni kumaşlarım ve komşuma günlük etek..

Resim
selam kızlar nasılsınız..? bizim bugün buranın pazarı idi bende gittim ve yeni kumaşlar aldım bugün biraz eşim için de harcama yaptım yakında da dikicem inşaallah kocacığıma bişiler hep kendimize hep dışarı adamcağıza da dikem biraz dimi ama :)) kumaşlarım bunlar;

komşuma diktiğim manto bitti

Resim
selam kızlar nasılsınız bakalım.. ben tam tempo devam dikişlere aman hız kesmemem lazım inşaallah.. birkaç gündür komşumun mantosu ile ilgileniyordum nihayet bitti teslim ettim hemen fotolarını paylaşım istedim  bakalım beğenicekmisiniz..

pantolonu bol gelenlere çare :)

Resim
selam kızlar nasılsınız bakalım bugün komşum kızının pantolonunu getirdi pantolon renkli kot belini daraltamazmıyız dedi bende çareyi arka bele lastik dikmekte buldum çünkü kotların kumaşlardaki gibi yanlardan girerek daraltamıyoruz  spor dikişleri var zımbaları filan olmuyor  neyse gelelim sadede  işlemi yaparken bilmeyen arkadaşlarım vardır belki dedim bi post hazırladım hadi bismillah..
 öncelikle arkada kayış bantlarının ortasındaki dikişleri söküyoruz(1) sökünce bel bandı biye şeklinde dikildiği için çift taraflı sökülüyor izi kaybetmemek için arkada kalan kısma teyel aldım..4e kadar olan resimler

sonunda bende mimlendim :))

Resim
öncelikle beni mimleyen arkadaşım hayat mutfakta güzel bloğunun sahibesine çok teşekkür ediyorum ve başlıyorum.. bu mimin bazı kuralları varmış.. bunlar;

manto cebi nasıl dikilir...?

Resim
selam kızlaar  nasılsınız bakalım bugün manto cebi nasıl dikilir anlatmaya çalışıcam inşaallah başarılı olurum biraz uzun çünkü..  hadi bismillah.. yapıcağımız cebimiz..

kayra giyim filistinde mağaza açmış..

Resim
selam kızlar nasılsınız bakalım sevgili zeynep arkadaşımda gördüm çok  hoş bir haber değilmi kayra giyim filistinde mağaza açmış ne güzel değil mi inşaallah savaş biter hep böyle güzellikler olur.. sevgilerle zeynebim :)

etekti oldu süveter :)

Resim
selam kızlar yine ara verdim farkındayım ama misafirlerim var o sebeple sevgili misafirime süveter diktim aslında bu bir etekti ve bayağı eski idi aslında ama neredeyse hiç kullanılmamış yapım aşamalarını çekemedim  zaten yarım saatte diktim bitti :) yaka kısmı aslında eteğin yırtmacı idi ters çevirince oldu size yaka :) böyle eski bir şeyleri değerlendirmek ayrı bir güzellik dimi..
en kısa zamanda görüşmek üzere.. mutlu kalın :)))

cep dikimi videosu

yine çok güzel bir video kızlar  ben cep yapmayı buradan öğrendim gerçekten çok açıklayıcı şekilde gösteriyor ben çok beğendim bu ara mantomu dikmeye devam edeceğim inşallah bi türlü sıra gelmedi gitti tamamlayamadım şu mantoyu  kış bitecek ayol :)) dikiş severler videoyu izlemek için aşağıdaki linke tık tık Nähen mit burda style: Paspeltasche mit Klappe - Videos - Anleitungen - burda style

çift iğne ile dikiş

çift iğne dikişi ile dikişi anlatan bir video benim hoşuma gitti
reçme makinam yok ama makinam çift iğne dikişi yapıyor
bu işlem ile penye dikmeyi denicem bakalım olumlu sonuç alırsam sizinlede paylaşıcam.. video için linke tıklayın.. burda style 02/2013: Zwillingsnadel - Videos - Anleitungen - burda style