Kayıtlar

Kasım, 2012 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

BURDA DERGİSİNDEN KALIP ÇIKARMA TEKNİKLERİ

Resim
SELAM KIZLAR bugün burda dergisinden kalıp çıkarma işlemini anlatmaya çalışıcam hadi bismillah.. işte modelimiz, model mavi patron, F paftasıda ve 3 parçadan oluşuyor  düz boy ipliği kumaşın, kumaş katı ile paralel gelmesi demek F PAFTASI Biçilecek parçalar.. mavi ile yazılmış 1'i buluyorsunuz ve cetvel boyu hizasında paftadaki mavi 1'i buluyosunuz  bu herzaman böyledir,hangi numara olursa olsun numaranın parçaları herzaman cetvel boyu hizasındadır her renk patronda bu şekilde çalışılır işte 1 numaralı parçamız, en küçük beden 34tü ben 36 çalışıyorum,benim çizmem gereken yer kısa tire işareti olan yer..  ve çıt yrlerini işaretlemeyi onutmayalım,kolu takarken çok yardımcı olyor kağıdımdan tasarruf etmek için düz kenarına yerleştirdim kağıdımı, kaymasın diye iğneleyebilirsiniz sonra kalıbımı kesip çıkardım kumaş katı denilen yer kumaşımızı katladığımız yerdir, kalıbımızı bu şekilde kumaşa yerleştirip iğneliyoruz ve tam kenarından sabun ile çiziyoruz..
kalıbımızın üzerine bu şek…

BURDA DERGİSİ OCAK / 2013 (ön izlemesi)

Resim
Ya kızlar bu modellerin çoğu eski sayılarda var ama dimi? 1-4-5-7-9 nolu modelleri çok iyi hatırlıyorum..







kaynak

YENİ KUMAŞLAR VE SİPARİŞLER

Resim
selamlar heppinize ben yine yoğun olucam bu aralar  siparişlerimi diktikçe paylaşıcam inşaallah bunlarda kumaşlarım en üstteki lacivert,pudra pembesi ve en alttaki siyah kumaş hepsinden etek olucak tabi farklı modellerede bunları evde dikicem kızımın montunu da dikiş kursunda.. bu kumaşlarda kızıma dikiceğim mont için kaşe ve içine astar için polar hadi bana kolay gele :))

MONT FERMUAR DİKİMİ

Resim
selam canlar bugün arkadaşımın kızının montunun fermuarı bozulmuş  bana getirdi bende  fermuarı değiştiriken fotoladım dikim aşamalarını sizinle paylaşım dedim   foto ile ne kadar anlatılırsa  okadar anlatmaya çalışıcam inşaallah..
tabi ilk önce eski fermuarı söküyoruz
işte tamamen sökülmüş hali  foto da görüldüğü üzre yeni fermuarı iğneledim, iğnelemiş olduğum yere makina geçtim..  fermuarı her iki tarafa da diktim şimdi astarı kapamasını yapıcam  bu işlem için kolun altından astarı söktüm ve ordan diktiğim fermuarı ve astarı ters çevirdim ki temiz dikiş yapabileyim burda astar ve fermuarı iğneledim ve baştan sona makina geçtim sonra eski haline döndürdüm,işte temizlenmiş hali.. sonra fermuar kenarına yarım cm den de az dikiş geçtim ki kumaşa takılmasın son olarak söktüğüm astarı gizli dikiş ile elimle diktim işte bitti tamirlenen montunu güle güle giysin küçük kız.. inşaallah anlatabilmişimdir.. sevgilerle..

KIZIMA DİKECEĞİM MONT

Resim
MERHABALAAR benim tatlı kızıma mont dikicem nasipse inşaallah kumaşını aldım  pembe  kaşe olucak inşaallah burda dergisi 11 2010  no:147 


tabi ilk önce kendime diktiğim gömleği bitirmeliyim sonraki işim bu nasipse sevgiler..

KÜÇÜK MİNİK TAVŞANCIK :)))

Resim
Nasılsınız kızlar ben 3gündür evde yoktum annemler hacdan geldi,  tabiki bende annemlere gittim, çok şükür kavuştuk ve hafta sonu mevlüt yaptık filan bayağı yoğun geçti bu tavşancıkta benim yeğenimin, anneme getirmiş bi sevdik bi sevdik sormayın
çok şeker bayıldım yaa :)) sizede gösterim istedim :))


 baksanıza bir tek elim kadar çok minik yaa..
 kara lahanaya bayılıyor bende onu besledim..



hadi bakalım takrar görüşmek üzre canlar... :)))