MERHABALAR..
Bayramınız nasıl geçiyor arkadaşlar,benimki normal günlerden hiç faklı değil hatta bugün dikiş dikmeyi düşünüyorum..
annemler hacda,eşim işte, biz kızımla evde takılıyoruz
dışarı çıkmayı bile canım çekmiyor
neyse yeter kafanızı şişirdim
bu şifon elbisem bayram kombinimin elbisesi o zaman tek çekmeyi unutmuşum şimdi yayınlıyayım dedim
bu elbiseyi bolero ile de kullanabilirim sanırım..
sevgili Huzur Moda bayram kombinimi kırmızı kemerle de kullanbilirsin demiş 
çok hoşuma giiti bu fikir ama kırmızı kemerim yok 
bi tane edinmeli :))

 bu da kemersiz hali,beline bebe lastiği kullandım

 bu da bildiğiniz üzere bayram kombinim :)
hadi size iyi bayramlar
ben dikiş dikem bari canım sıkılmasın..
hoş kalın
mutlu kalın 
sağlıkla kalın..:)

13 Yorumlar

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

  1. canm benm bloğumn adını geçirdiğin için tşk ederim. kırmızı kemer kullanacaksan eğer ince al cnm resimdeki gibi kalın olmasın emi datlum:)

    ağustos burdasıydı demi bu ben bu elbiseyı nasıl atlamışım yahu::.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica iderim datluuum :))
      kesinlikle haklısın canım kalın kemer hoş değil ama elimde olmayınca hiç olmamaktansa onu kullanmayı tercih ettim,
      kesinlikle ince bir kemer edinmeliyimmm :))
      aa bu arada elbise no 113 ama ben kolları bitişik kullandım+genişlettim kalıbı döküm döküm olması için bilgine tatlım dikmek istersen ;)
      sevgiler tatlımm :))

      Sil
  2. Çok güzel olmuş elbiseniz.Güle güle giyin.Ama o siyah kemer bence biraz kaba durmuş.Elbise ince ve çok zarif çünkü.Daha kibar bir kemer kullanırsanız güzel olur sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın canım elimdeki buydu maalesef alma fırsatım olmadı
      ama edinicem muhakkak.. :))

      Sil
  3. Iyi bayramlar diliyorum once. Bize hersene oldugu gibi bayram yine teget gecti:)) Bu yuzden bayramin gunu kendime chanel ceket diktim:)) Ilk defa teget gecmesine bu kadar sevindim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı bayramlar..
      hayırdır tatlım sana nie teğet geçti ki!!
      hadi bakalım ceketini merak ettim doğrusu :)
      sevgiler..

      Sil
  4. Birkaç kere hayırlı bayramlar dilemek için yorum bırakmak istediğimde bilgisayarım dondu. Bırakamadım. Şimdi bideneyeyim dedim nihayet müsaade etti geçmiş bayramın mübarek olsun. Allah yar ve yardımcın olsun..
    (Benim bilgisayarımda bir problem var herhalde çok yavaş çalışıyor bu günlerde. Çocuklar tatilde oyun oynadılar herhalde ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım sorma aynı sorun bende de var bilgisayarım hep donuo kalıo format lazım bi türlü sıra gelmio götürelim neyse,
      seninde geçmiş bayramın mübarek olsun tatlım
      çok memnun kaldım ilgine
      sevgiler canım.. :))

      Sil
  5. çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    esra betül

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı kemerle harika olacak en yakın zamanda kırmızı kemer edinmen şart oldu :))
    Eline sağlık çok güzel olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewet kesinlikle tatlım :)
      teşekkürler
      sevgiler..

      Sil
  7. yorumum geç olsada güle güle kullan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sevdiysen yorum bırakırmısınnn...... ????

Daha yeni Daha eski